Je bevindt je hier:

Bestemmingsfoto

Contact

Telefoon

Heb je vragen of wil je telefonisch boeken?
Bel dan telefoonnummer 0900-9350 (€ 0,50 per gesprek).

De openingstijden van het call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-21.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Zon-en feestdagen: 12.00-15.00 uur

Vanuit België: Tel : 0031 50 3666333

E-mail

Wil je per e-mail een antwoord op je vraag? Dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@ferio.nl.
Wij beantwoorden zo snel mogelijk je vragen.
Indien je een vraag hebt over een bestaande boeking, vragen wij je vriendelijk je reserveringsnummer in je email te vermelden. Zodoende kunnen wij je email sneller behandelen.

Adres

Ferio vakanties
T.n.v. Bizztravel B.V.
Folkingestraat 34
9711 JX Groningen

Tel.: 0900-9350 (€ 0,50 per gesprek)
Fax. 050-3138627
E-mail: klantenservice@ferio.nl
Kvk: 02041160 Groningen
BTW nr.: NL96.32.694.B.01
Banknummer:
IBAN: NL68DEUT0570621259
BIC: DEUTNL2N

Heb je een klacht?
Ferio vakanties zet zich tot het uiterste in om jou en je reisgenoten een geweldige vakantie te bezorgen. Helaas komt het in sommige gevallen desondanks voor dat niet alles vlekkeloos verloopt.

Klachten over uw vakantie
Meld eventuele ongemakkelijkheden direct aan de reisleiding van Ferio vakanties op je vakantiebestemming. Kun je niemand bereiken, is er geen reisleiding aanwezig of wordt de klacht in jouw ogen niet naar behoren opgelost, neem dan meteen vanaf je vakantiebestemming telefonisch of per fax contact op met ons kantoor in Nederland. Ons servicenummer (24 uur per dag bereikbaar) vind je in je reispapieren. Dit is absoluut noodzakelijk omdat Ferio vakanties op het moment dat je jouw klacht kenbaar maakt vaak meteen nog iets kan doen. Na je vakantie is het namelijk niet meer mogelijk de problemen te verhelpen.

Wanneer klachten op de bestemming niet gemeld zijn en hiervoor geen klachtenformulier ingevuld is, worden deze in Nederland niet in behandeling genomen. Conform ANVR-voorwaarden worden klachten na thuiskomst, die niet zijn gemeld ter plaatse, niet in behandeling genomen. We verwijzen naar de ANVR-voorwaarden voor verdere informatie hierover. Om je klacht uiteindelijk correct af te kunnen handelen, dien je deze na thuiskomst nogmaals schriftelijk of per e-mail in te dienen bij onze klantenservice. De gegevens vind je hieronder.

Klachten over de organisatie
Heb je een klacht over Ferio vakanties, dan dien je deze schriftelijk of per e-mail in te dienen bij onze klantenservice. De gegevens vind je hieronder.

Gegevens Ferio vakanties
Heb je vragen met betrekking tot bovenstaande of wil je meer informatie? Stel onze klantenservice dan per e-mail op de hoogte via: klachtenafhandeling@bizztravel.nl of per post naar het volgende adres:

Bizztravel B.V.
t.a.v. Afdeling klachtenafhandeling
Postbus 1051
9701 BB Groningen

Zodra jouw klacht ontvangen is, krijg je binnen 14 dagen van ons een ontvangstbevestiging. De klacht zal binnen 4 tot 6 weken in behandeling worden genomen.

Daarom Ferio:
  • Eerlijke prijzen: altijd inclusief alle verplichte kosten
  • We doen wat we beloven;
    zeezicht = zeezicht
  • Lid ANVR, SGR, Thuiswinkelwaarborg
  • "We zijn net terug uit Bulgarije. Goed geregeld, kunnen we onze kamer vastleggen voor volgend jaar?"

    (Sjoukje de Vries, Bergum)
  • "Ferio? Voor en na de vakantie prima geregeld! Zeker voor die prijs/kwaliteitsverhouding"

    (Jan Oorschot, Alkmaar)
  • "Onze Ferio reisleidster heeft hart voor haar vak! Als we haar zagen, was het contact altijd plezierig."

    (Marcel Visser, Breda)
  • "Wij zijn zeer tevreden over Ferio. Onze hele vakantie verliep soepel en ontspannen."

    (Leonie Klein-Elhorst, Enschede)
  • "Afgelopen zomer voor de eerste keer geboekt bij Ferio. Zeer tevreden. Wij komen weer terug!"

    (Jack Neeve, Kudelstaart)